14.12.10

the chronicles of narnia

Het magische koninkrijk Narnia is weer gered!

Niet onmiddellijk mijn type film maar wat zeg je als je mama vraagt: "Zus, gaan we samen naar Narnia kijken?" "Ja, dat is goed mama."



The voyage of the dawn treader is de laatste film van een trilogie. De eerste heb ik ook gezien in de bioscoop, de tweede thuis en daar ben ik bij in slaap gedommeld. Prins Caspian kon me niet erg lang boeien. Bij deze film had ik toch soms mijn twijfels. Veel sprookje, toch weinig "tralala" dat een sprookje net zo verfijnd en leuk maakt. Ik miste soms wat diepgang in de film, wat verhaal, wat verbluffende acteerprestaties. Er is bijvoorbeeld de hele film door een groene mist aanwezig, een groene mist waarvan het mij nooit helemaal duidelijk werd waar hij vandaan kwam of waarom, maar die in ieder geval niet erg charismatisch is als slechterik.

Dear Narnia, no hard feelings,
L.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten