13.12.10

paranormal activity

"I feel it. I feel it breathing on me. "




Eigenlijk wil ik het helemaal niet over deze film hebben maar ik vond hem zooooo geweldig! Het klinkt misschien wat contrair maar ik ben dol op horrorfilms, alleen zie en hoor ik ze maar half. Paranormal activity 2 gaat over een koppel dat lastig gevallen wordt door een demoon. Jaren terug heeft een lid van de familie een pact gesloten met een demoon: de eerst geboren zoon in ruil voor rijkdom. De geboorte heeft plaats gevonden en dan beginnen ze eraan. Gruwel, waanzin, geesten, my god. Ik huiver als ik er terug aan denk. Het vreemde is dat ik tijdens het huiveren ook een waanzinnig wow-gevoel heb! Misschien kick ik er wel een beetje op.

Ik geef eerlijk toe dat ik de komende twee nachten niet geslapen heb. Hey, ik ben een taaie, twee nachten vallen goed mee hoor! Ook al zijn we 's zondags op klaarlichte dag geweest, nee. Dat maakte het niet minder eng. Met mijn knieƫn hoog opgetrokken, handen over mijn oren, een oog halfdicht en vollenbak taco's etend, overleefde ik de film. Wist je dat wanneer je taco's eet en daar goed op kauwt, je slechts de helft hoort van het geluid? Het maakt zo ontzettend veel lawaai binnenin je hoofd. Echt een handig hulpmiddeltje voor bange scheten. Ik zeg niet dat ik superbang ben, een beetje bang was ik. Verschil!

Misschien verduidelijken een paar beeldfragmenten mijn standpunt.



Hebben jullie ook al zo'n film gezien waar je kippenvel van krijgt als je eraan denkt? Brrr!

"Slaap lekker",
L.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten