3.1.11

21

My birthdaaaaay!

Kroon dankzij mijn liefje

Na al dat feesten, doen we er hier nog een dagje bij. Mijn verjaardag moet ook gevierd worden, toch?
Naar jaarlijkse traditie doen we dit in een Japans restaurant. Ik ben echt helemaal gek op Japans eten. Het is echt een wereld van verschil met Chinees. Tchiengtchong. Het was à-volonté! Soooooooo sweet. Ik kan niet ontkennen dat ik dikker ben dan vorige week, de riem er op deze week.

De lekkerste kipsaté ooit, zo lekker zoet
Bubbels voor de jarige (ook mijn broertje was jarig)
Sushi, nomnomnom
Eten met stokjes, pro

De twee lekkerste sauzekes in de wereld

Mijn pakje van het lief wist je al, mijn eigen fisheye. In zuurstokroze, woop. Gisteren heb ik ook nog mijn eigen fotoshoot gekregen (op papier via cadeaubon)! Bij posi-tief in Kemzeke. Ik ben superbenieuwd en laaiend enthousiast. Ik mag alles zelf kiezen: locatie, kledij (niet naakt mocht je dat denken), mensen, kleuren, tijdstip etc. Zelf heb ik dat nog nooit meegemaakt. Ik ben een echte n00b op dat vlak maar het lijkt me zo leuk.

Dankjewel allerliefste mama en papa

Aan de rechterkant mijn allerliefste meter

In de avond nog bezoek gekregen van mijn familie. Gezellig samen 'gekapte bollen met kriekskes' gegeten. Terug wat normaler eten en dat smaakte. Ook nog centjes gekregen (met hopen). Ik zou ze eens moeten tellen. Een Iphone zou zo welkom zijn. Droom zoet, zo zoet...

Vanavond, Frits en Freddy een bezoekje brengen.

Liefs van een 21-jarige,
L.

3 opmerkingen:

  1. Ik doe mee, het is ook mijn verjaardag :).
    Al zit ik tussen de boeken en echt feesten zit er niet in. Een gelukkige verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag? De mijne was eigenlijk gisteren (2januari) maar had het veel te druk... 't Is mijn eerste keer dat ik niet tussen de boeken zit deze periode, geen examens dit jaar maar wel erg veel stage. Veel succes met je examens he!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik werd 20 gisteren (3 jan).
    Veel plezier meet je stage.

    BeantwoordenVerwijderen