16.1.11

d.w.o.r.p

Dozen van Pandora
Je kent waarschijnlijk wel de mythe? Deze hebben we in een nieuw jasje gestopt. Een uitermate zalige ervaring. We mochten onze uitvoering naar voor brengen in een perfecte zaal met het perfecte publiek. Alles mochten we zelf kiezen: het verhaal, de uitvoering, keuze van muziek, de belichting, de attributen, de kledij, de energie die we er in staken, a-l-l-e-s. Het was zo zalig genieten, ondanks al mijn
zenuwachtigheid.

twee pareltjes op vlak van zingen
Wijn in flessen
De laatste avond was het uiteraard een bal! Het mooiste jurkje, de leukste schoentjes, de tofste bloesjes, de fijnste muziek en de liefste vriendinnetjes. Dit alles gecombineerd met een paar flessen wijn en ja, wat was dat reuze fijn. Ik heb veel gelachen de laatste avond en dat doe ik nu weer terwijl ik dit neerschrijf. Dank je wel Ine en Joke, I love you!




Ook wat maskers maken
Een andere opdracht dan die van het toonmoment, waren de workshops met kinderen. We mochten al onze creativiteit uitwerken binnen die workshops en dat delen met de kleintjes. Ik was samen met nog enkele anderen verantwoordelijk voor het maskers maken. Het was vooral een dag met lawaai, chaos, wanorde en ook wat plezier. Persoonlijk heb ik hier niet zo van genoten, maar dat was al gauw vergeten.



Rrrr, save the last dance
De laatste avond heb ik ook naar een film gekeken. Tussen twee blijterkes in, zat ik dan. De derde blijter. Ik miste mijn liefje en wou daar even een traantje om laten. De film gaat over een meisje wiens droom aan stukken wordt gescheurd. Langzaam aan bouwt ze terug haar leven op. Ze leert ook iemand kennen maar dat brengt wat complicaties met zich mee. De dood van je mama, verwerk je niet op 1, 2, 3. De film heeft een happy end en dat was nodig om de avond goed in te zetten.


Puffen tot het einde
Dworp was leuk maar vermoeiend. Vooral de voormiddag waarop we onze muzobox moesten voorstellen, was te veel van het goede. Ik was zo moe (lees: omziejep) en wou zo graag gewoon mijn bedje in duiken maar dat moest nog even wachten. De post over mijn muzobox vind je hier. Muzobox klinkt misschien wat vreemd. Kort: in een doos moest ik mijn muzische groei/visie weergeven.

Liselotte Boop, nice to meet you

Dworp is voor herhaling vatbaar, veel herinneringen, ontzettend leuke momenten, ik heb genoten.


Veel liefs,
L. (en Filou)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten