9.1.11

muzoboksen

Muzo is soms een beetje boksen. 
Paw, paw, klatsj! One down, ... to go!

Dinsdag vertrek ik met school een week naar Dworp, daar schotelen ze ons 4 dagen muzo voor. Ik ben benieuwd of dit te pruimen valt. Er staat vanalles op de planning: onze eigen opera maken, workshops met kinderen, feest vieren, film kijken en een galabal. Wuuuut! 


Weer in "gala". Ook al is het nog maar de tweede keer, ik vind het uitgemolken! Muuuuuh. (Nabootsing koe.) Waarom niet een themafeestje? Ik wil een themafeestje! Prinsessen. Check!!

De laatste dag te Dworp is het ook de bedoeling dat we onze muzobox voorstellen. Een kartonnen doos waar je iets moois van maakt. Waar je jouw leerlijn in kan terugvinden, je eigen interesses, je... Help? Ik heb mijn eigen opera gemaakt. Met mezelf als hoofdpersonage. De ster van de avond, maar deze ster heeft reeds een lange weg afgelegd. Met mijn hoeden steel ik de show. Witte, groene en blauwe! O zo mooi. En wat schuilt er achter het deurtje? Mijn fans, stuk voor stuk, unieke mensen waar ik heel erg veel van houd.

Waaroverhebdegijhetnutoch? Na Dworp kan je hier de volledige versie van mijn doos terugvinden, nu slechts enkele flarden. Zo behoudt iedereen zijn creativiteit en wordt er niet te veel gekopieerd van elkaar. Bout gesproken, vind ik zelf.







Na Dworp een verslag, hopelijk enkel positieve dingen. Duim voor me!
Oh god, I'll miss my boyfriend.

Allerliefs,
L.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten