6.1.11

sweet birthdaypresent

Applepiepussy dot com!

Vandaag kreeg ik nog een (laat) pakje toegestuurd van m'n vriendinnetje. Martien, een engeltje. Net als haar liefje, Ruben. (Thank you, sweeties! ) Die komt uit Ecuador en woont nu in Spanje bij zijn ouders. Terwijl ik jarig was, bracht zij haar laatste dagen daar door. Het pakje dat ik gekregen heb, is zo leuk! Ik blijf er maar naar kijken. Benieuwd?



Een wish birdie. Een blauwtje en dat staat voor rust, tevredenheid en groei, wat bevorderlijk is voor de gezondheid. Sweet, no more stress? Huhum.




Ik had nog nooit van dit online winkeltje gehoord. Een nieuwe ontdekking. Echt heel schattig! Het lijkt een snoepwinkeltje waar je uren in zou kunnen rondlopen en steeds nieuwe, andere lekkernijen ontdekt.

Neem een kijkje, erg leuk! >>www.applepiepussy.com
Nog site's/spulletjes die een hoge wauw-schattig-factor hebben? Ik luister!

Liefs,
L.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten