29.12.10

Een dagje uit?

Heel leuke dag gehad vandaag!

Ik heb van Sinterklaas, paar dagen geleden, een luxe-ontbijt gekregen (in de vorm van een cadeaubon uiteraard). Het werd dus eens tijd om dat in te ruilen! Notre Blanche, daar moesten we zijn. (Ik en mijn lief, die viel mee in de prijzen.)

Een glaasje champagne gewenst? Mais oui! Vers geperst sinaasappelsap? Oh, dat mag. En een lekkere citroen thee? Natuurlijk wel. Ik moet wel zeggen dat een glaasje champagne op een nuchtere maag best lachwekkend kan zijn. Niet dat ik daar veel last van had...


Paar minuutjes later werd ons bordje voorgeschoteld. Bordje? Bord. Een roereitje, gerookte zalm met fijn gesneden uitjes, rauwkost met een vinaigrette, wat speculoospasta, confituur, boter, kruidenkaas, pata negra en smul, -ul, -ul en njam, -am, -am. Ohja! Ook het mandje naast mijn bord was best belangrijk. Koffiekoekjes, pistolets met zaadjes en zonder.



Jong, 't was zo lekker.


Daarna zijn we samen naar Gent gereden. "Ik heb een verrassing voor je verjaardag, maar is het erg als ik het jou al geef? Dan kan je het gebruiken." RIJDEN MAAR! Mij hoor je niet klagen, liefste liefje. Ik denk, dat ik de leukste verrassing ooit heb gekregen. Mijn eigen, roze, fisheye. Happy as can be. Ik moet zelf ook nog het wereldje van lomography verder exploreren maar met dit dingie, kan dat geen probleem zijn. Morgen om een fotorolletje en starten maar. Misschien moet ik mijn fisheye ook een naam geven? Ideeën? 




Met een brede glimlach en wat plattekaastaart met speculooscrumble beëindig in mijn dag,
L.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten